EmmeStar


Trött idag!
2008, 07, 21, 09:58
Filed under: Allmänt | Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

I dag var jag trött jag sov till 09.20 jag brukar vakna runt åtta. Elin sov ju inne hos mig i natt och när jag vaknade hadde hon snot mitt täcke (som båda då låg under) och jag sov på hennes kudde (som också hon gjorde).  Hon rammlade ur sängen sen…….fast den är typ bara en och en halv desimeter hög så jag tror inte att det gjorde så ont. *ler*

I dag vet jag int vad vi ska göra vi kommer nog bara vara hemma i dag. Hoppas vi gör något annat!

Nu ska vi nog snart äta frukost. (Hur lät det?) Fast vi väntar nog tills 10.15 för Bella och Anton kollar på sommarlovsmorgon (Hej Hej sommar)

Vi ses senare!

//Emme

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

get greatest info see this website around

Kommentar av iqvuklqwaqw@gmail.com




Kommentera

