EmmeStar


Snart skola…..BLÄ!!!
2008, 08, 16, 21:28
Filed under: Allmänt | Etiketter: , , , , ,

Nu börgar snart skolan….redan på mondag…!! Jag längar INTE! Fy va jobbigt det ska bli!!! Jag ska börga i 5:an och i ett helt annat hus……vi har 4 skol hus på våran skola, Bibliotek, Stor (ny) Jympasal, matsal och 5 skolgårdar.. Så vi har det ganska bra men endå jobigt.

Jag börgar bli trött nu…

Nu ska jag  gå och kolla på tv med de andra…..

Sov gott! (Snart)

//Emme

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

här var det tomt på blogginlägg. 😦

Kommentar av Anonym

Hej! Du har blivit utmanad!
Kolla in min blogg crosshanna.blogspot.com hur man gör.

Kram Hanna

Kommentar av Hanna Andersson

Du har har blivit utmanad av mig eftersom jag brukar läsa din blogg. 😉

Du kan klicka på länken här nedanför och kopiera utmaningen till din blogg… frågorna är väl egentligen inte till dig men men… Lycka till.

http://jomari.se/2008/11/26/dagens-utmaning/

Kram Pappa

Kommentar av Jonas




Kommentera

