EmmeStar


Nu börjar jag igen! :D
2008, 12, 23, 14:11
Filed under: Allmänt

Hej på er!

Jag vet att det var längesen jag  skrev men jag har faktiskt en förklaring……

Jag har inte haft tillgång till någon dator på JÄTTE länge….!!!! Jag har ett tag (några månader) delat rum med Anton.. medan pappa byggde ett nytt rum till mig i garaget…under den tiden har Bellas dörr till hennes rum varit låst så hon ar delat rum med oss några veckor..nu har jag nytt rum…..Men hur som helst så  har jag då inte kunnat använda min dator…men nu  har jag fått tillbaks min lilla älskling! (eller ganska stora)

Man ni ska inte tro att jag har slutat att blogga för alltid bara för det!  Jag gör come back! 😉

Jag ska försöka att inte göra några så långa uppehåll igen! *ler*

Idag håller vi på att städa, så jag ska väl gå och fortsätta…. 😦

Vi ses senare!

//Emme

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja, va bra att du har fått tillbaka till Älskling!!:) Nu kan jag läsa din blogg varje dag!:)

Jag älskar din layout!!!<3 Skit snygg!!!<3<3<3<3

God Jul och gott nytt år!
Kram från Hanna!

Kommentar av Hanna

Kul att du gillar den! Ha det bra!
Jag hoppas vi ses snart igen!
GOD JUL!

Kommentar av Emelie

God Jul önskar Marie o Pappa

Kommentar av Marie

Vad fint det blev här! 😉
God Jul… PUSS!!

Kommentar av Jonas

music transpositions

Nu börjar jag igen! 😀 | EmmeStar

Trackback av music transpositions




Kommentera

