EmmeStar


God jul!
2008, 12, 25, 13:35
Filed under: Allmänt, Bildinlägg | Etiketter: , , , , , ,

Hej!

I går han jag inte skriva jag var hos mamma och på morgonen bakade vi godis sen gjorde jag mig iordning sen åkte vi till min låtsas farföräldrar och så åt vi och hade det mysigt.

Sen kom ju såklart tomten också! mina småsystrar vart helt tokiga när han kom, de kramades och stod och vinkade och sa hej hela tiden.

Det här fick jag:

  • Ansiktskräm
  • Mascara
  • Sminkborttagning
  • Amy Mcdonalds skiva
  • Danskjol
  • Foto album
  • Plånbok
  • Scarf  (av Anton)
  • Singstar ABBA
  • Duntäcke
  • Dunkudde
Puff  ( som en stor  kudde som man sitter/ligger i)
Det var väl allt….. Men nu vill jag veta vad ni har fått!
Jag hoppas iallafall att ni är nöjda med det ni fått! Det är iallafall jag. 😉
Jag längtar till sommaren, men den är långt borta nu.

Jag längtar till sommaren, men den är långt borta nu.

Nu måste jag sluta, jag måste ju hinna vara med min familj innan Farmor och Farfar kommer, vi ska ju fira jul idag istället.
Kram Emme

PS. God jul
Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

